زن تنها

رنگین کمان

زن تنها

رنگین کمان

فکر کنم شروع شد!

امروز به حساب خودم 47 روز از بارداری من میگذره ..یعنی 6 هفته و پنج روز 

از امروز صبح که بیدار شدم احساس خستگی و کوفتگی شدید داشتم..انگار یه کتک مفصل خورده باشم تا ظهر تو رختخواب بودم و خوابیدم  . ظهر هم افتادم رو حالت تهوع..نمیدونم به خاطر معده ی خالیم بود یا شروع حالتهای بد بارداری...همسرخان غذا سفارش داد ولی وقتی به غذاش نگاه میکردم زیر دلم میزد  زود غذای خودم رو خوردم و رفتم تو اتاق...بعد هم اومدم پیش مامانم....

مامانم هم اتفاقا میخواست ناهارش رو گرم بکنه که حس کردم داره یه چیزی میزنه زیر دلم...رفتم تو اتاق تا نهارش رو بخوره . یه حس خیلی بد بیحالی و تنفر از یخچال دارم...... فکر کنم داره شروع میشه! 


نفس / رضا صادقیhttp://sv.blogmusic.ir/ahangd0ni/reza-sadeghi-nafas-128.mp3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد