زن تنها

رنگین کمان

زن تنها

رنگین کمان

جا مانده از وبلاگ های قبلی

1- از رستوران های مورد علاقه همسرخان هفت خوان هست . این کلیپ وقتی هست که تازه یه گروه آورده بودن که همخونی میکردن منه همیشه دوربین به دست هم گفتم فیلم بگیرم بذارم وبلاگم . اینجا رو کلیک کنید

2- با این کلیپ خیلی خندیدم خواستم با شما هم اشتراک بذارم .البته دیگه قدیمی شده 

3- من عاشق این منظره های بارونی هستم . 

4- من و همسرخان تو آهنگ گذاشتن تو ماشین خیلی با هم اختلاف سلیقه داریم . گوش بدید تا دلیلش رو بفهمید . 

5- این کلیپ و این یکی هم اول بهمن امسال هست که رفتیم کنسرت ایرج خواجه امیری


تنهایی

خیلی فکر کردم ببینم اسم وبلاگم رو چی بذارم ...یه دفعه به ذهنم اومد بذارم رنگین کمان ... چون تصور زیبا تو ذهن میاد. 

الان که این وبلاگ رو ساختم تک و تنها نشستم تو خونه . خاله ام عمل کرده و مامانم رفته پیشش . امکان داره شب هم خونه نیاد.  واقعا وقتی مامانم نیست چقدر تنهام


پ. ن :اشکام جاریه ، مرتضی پاشایی

یادداشت اول ( ثابت )

1.......

2......... 

3................

شروع میکنم :

اینجا وبلاگ من..خونه ی دوم من هست...از هرچیز که دلم بخواد داخلش می نویسم ..معمولا پست هام همراه عکس و فیلم هست . چون دلم میخواد برای خودم یادگاری بمونه . لینک آدرس قدیمی وبلاگم اینه : من و زندگیم  به دلایلی دیگه اونجا نمی نویسم.و بعد از چهار سال وبلاگ نویسی باید دوباره از اول شروع کنم . وبلاگ اولم رو که پرشین بلاگ به فنا داد . اینم از سرنوشت وبلاگ دومم که باید رمزدارش کنم . رمز اونجا فقط به خانم هایی داده میشه که وبلاگ داشته باشن و مرتب وبلاگشون رو به روز رسانی کنند . به آقایان رمز داده نمیشه .